עריכת ייפוי כוח מתמשך

ליווי של עו"ד עומר ליבנה בתהליך עריכת ייפוי כוח מתמשך

עריכת ייפוי כוח מתמשך היא אופציה חדשה יחסית, וכזו שמומלץ לכל אדם לנצל. על-פי חוק חובה לערוך מסמך זה בעזרת עורך דין, וליתר דיוק עם עורך דין שעבר הסמכה ספציפית לכך. במשרד עורכי הדין ליבנה ברזנסקי ושות' מספקים את השירות הזה בזמינות גבוהה ועל בסיס התנהלות אחראית במיוחד לנוכח הרגישות והחשיבות של ייפוי הכוח.

האפשרויות השונות במסגרת עריכת ייפוי כוח מתמשך

  • מיופה כוח אחד או מספר מיופי כוח – בחירה חשובה אחת בעת עריכת המסמך היא בין הפקדת אדם אחד על כל העניינים שדורשים תשומת לב (נושאים כלכליים + נושאים רפואיים + נושאים כלליים), לבין חלוקת תחומי האחריות בין מספר בני אדם. כך למשל ניתן לבחור ילד אחד לטיפול בפן הבריאותי וילד אחר לטיפול בפן הפיננסי, בהתאם ליכולות הספציפיות שלהם.
  • מיופה כוח חלופי – אופציה נוספת שמוצעת לכל מי שעורך או עורכת ייפוי כוח מתמשך היא למנות מבעוד מועד גם מחליף לכל מיופה כוח. בדרך זו, גם אם האדם שנבחר למשימה לא ימלא אותה, מכל סיבה שהיא, יהיה מי שיעשה זאת במקומו.
  • מגבלות – החוק קובע מגבלות מסוימות על כל מיופה כוח. יש פעולות שאסור בשום פנים לבצע, ויש כאלה שדורשות אישור מבית משפט. בנוסף ניתן לקבוע עוד תנאים, ובפרט קבלת אישור מראש לביצוע פעולות נוספות.
  • כניסת ייפוי הכוח לתוקף – ייפוי הכוח המתמשך יכול לכלול גם סעיפים המגדירים מתי ובאילו תנאים הוא יופעל. כך למשל ניתן לקבוע שרק אישור מרופא מומחה בתחום ספציפי יאפשר את כניסתו לתפקיד של מיופה הכוח.

מקסימום תשומת לב לכל פרט ולכל סעיף

עריכת ייפוי כוח מתמשך היא פעולה שמחייבת מחשבה מעמיקה: מצד אחד לא כל אדם יכול לעמוד באחריות המוטלת על מיופה כוח שנדרש לטפל בענייניו השונים של אדם, ומצד שני הטלת האחריות על אדם כזה או אחר עלולה לגרום לסכסוכים משפחתיים. במשרד עורכי הדין ליבנה ברזנסקי ושות' כבר הצטבר ניסיון נרחב בתחום זה, למרות שהאופציה מוצעת רק מאז 2017. הניסיון מתורגם לשירות מועיל מאוד, ובפרט לתשומת לב מלאה לכל סעיף ולכל פרט במסמך החשוב.

עריכת ייפוי כוח מתמשך
ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

האם מותר למעסיק, או לבעל עסק למנוע מעובד/לקוח להיכנס בשערי עסקו עם נשק שאותו נושא כדין?

האם מותר למעסיק, או לבעל עסק למנוע מעובד/לקוח להיכנס בשערי עסקו עם נשק שאותו נושא כדין? שעת ערב, הטלפון מצלצל....
המשך קריאה

גישור ויישוב סכסוכים

גישור ובוררות הם דרכים אלטרנטיביות (חלופיות) ליישוב סכסוכים, שלא במסגרת הערכאות השיפוטיות הקלאסיות. אלה, הלכה למעשה, מאפשרים לצדדים "לכתוב את...
המשך קריאה

ניהול משברים

ייעוץ וסיוע מקיף בניהול מצבי משבר; ניתוח, קבלת החלטות וניהול משותף, עד להשגת התוצאה המיטבית עבור לקוחות המשרד. במיוחד ברגעי...
המשך קריאה

עריכת ייפוי כוח מתמשך

ליווי של עו"ד עומר ליבנה בתהליך עריכת ייפוי כוח מתמשך עריכת ייפוי כוח מתמשך היא אופציה חדשה יחסית, וכזו שמומלץ...
המשך קריאה

דיני מתווכים

מתווכים? מוכרים או קונים את הבית דרך מתווך? הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת תשלום עמלת תיווך – על מה,...
המשך קריאה

עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין מומלץ מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. בהתאם כל עסקה הקשורה לנדל"ן, ובעצם כל פעולה ביחס לזכויות במקרקעין,...
המשך קריאה