ייעוץ משפטי

בעולם העסקים ישנן הזדמנויות רבות ומטבע הדברים – גם סיכונים לא מבוטלים. לכן, הייעוץ המשפטי הופך להיות חיוני יותר מתמיד. חברות, תאגידים, שותפויות ועסקים מסוגים שונים נדרשים להתמודד עם אתגרים משפטיים מורכבים במגוון תחומים – חוזים, רכישות, מיזוגים, דיני עבודה, רישוי עסקים ועוד.

יועץ משפטי מנוסה, המתמחה במשפט האזרחי-מסחרי, יכול להוות כתובת מרכזית לטיפול בכל הסוגיות המשפטיות הנוגעות לפעילות העסקית, החל משלב הקמת החברה או השותפות, דרך עריכת הסכמים והנהלים המשפטיים השוטפים, ועד לליווי מקצועי בהליכים מסחריים מורכבים כמו רכישות, מיזוגים ומשא ומתן מול גופים עסקיים.

ייעוץ משפטי איכותי בתחום המשפט המסחרי והאזרחי יכול לסייע בנושאים כמו הקמה וייסוד של חברות ושותפויות, לרבות עריכת הסכמי מייסדים ושותפים, ליווי רכישות והשקעות עסקיות – ביצוע בדיקות נאותות, משא ומתן והתקשרות בהסכמים מורכבים, תהליכי מיזוגים ורכישות של חברות ומניות, עריכה והתקשרות בהסכמי עבודה עם עובדים בכירים ומנהלים, התקשרויות עם נותני שירותים חיצוניים ועוד.

ייעוץ משפטי שוטף לחברות כולל ניהול הליכים משפטיים, סיוע בניהול אסטרטגי, טיפול בסוגיות רגולציה, דיני עבודה ועוד.

בנוסף, הייעוץ המשפטי לרוב כולל ייעוץ אסטרטגי ותכנון משפטי לצרכים עתידיים של העסק או החברה, ליווי שוטף לצד הזדמנויות רבות שמציע העולם העסקי ועוד.

כידוע, בעולם העסקי ישנם סיכונים ומורכבויות שונות, לכן, חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי, יצירתי, ובעיקר כזה שהוא בעל ניסיון אישי בעולם העסקי, כזה שידע לסייע לכם לנווט את עסקכם בתבונה לאורך הדרך.

התמחות בתחום המשפט האזרחי-מסחרי דורשת הבנה מעמיקה של החוקים והתקנות הרלוונטיים, אך גם ניסיון רב בהתמודדות עם מקרים ומצבים ספציפיים הקשורים לעולם העסקי הדינמי.

יתר על כן, במקרים מורכבים המערבים העברת נכסים, שינויים במבנה הארגוני או התמודדות עם תחרות לא הוגנת, נדרש ידע נרחב גם בתחומי משפט משיקים כמו מיסים, רשויות מקומיות, תאגידים, עבודה וכיוצא באלה, לצד היכולת לנהל משא ומתן מסחרי ולהבטיח שיתוף פעולה מסחרי פורה, לצד שמירה על אינטרסים חיוניים.

עו"ד עומר ליבנה, בעל ניסיון של למעלה מ- 12 שנים בעולם המסחרי-עסקי, מתחייב ליושרה, שקיפות, מקצועיות ללא פשרות ולהשגת התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותיו. מוזמנים ליצור קשר.

עורך דין עסקאות מכר
ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ייפוי כח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך נועד לאפשר לאדם לקבוע מראש כיצד ועל ידי מי יטופלו ענייניו, כאשר הוא לא יוכל לקבל עוד...
המשך קריאה

דיני מתווכים

מתווכים? מוכרים או קונים את הבית דרך מתווך? הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת תשלום עמלת תיווך – על מה,...
המשך קריאה

ייצוג בעסקאות מקרקעין

כמעט כל אדם מעורב באופן זה או אחר בעסקת מקרקעין במהלך חייו. בדומה להיצע בענף הנדל"ן (נכסי דלא-ניידי), שהנו כמעט...
המשך קריאה

היבטים משפטיים בעסקאות מקרקעין

על ההיבטים המשפטיים שבעסקאות מקרקעין רבות כבר דובר באשר לעסקאות מקרקעין. ברי לכולי עלמא, כי עסקת נדל"ן, הן בארץ והן...
המשך קריאה

עורך דין התחדשות עירונית

עו"ד התחדשות עירונית עומר ליבנה תוכנית המתאר הארצית מספר 38 שאושרה ע"י ממשלת ישראל ב-2005 הובילה לשדרוג משמעותי של מבנים...
המשך קריאה

עורך דין תמ"א 38

עו"ד תמא 38 עומר ליבנה תוכנית המתאר הארצית מספר 38, ובקיצור המקובל תמ"א 38, היא הזדמנות מצוינת לשדרוג נכסים ישנים....
המשך קריאה